Selamlar açıkcası ilk çocuğum olduğu için evhamıma yenik düşüyorum havadan nem kaparım desem yeridir. Allah askına size soruyorum birileri lütfen beni aydınlatabilir mi? Benim kızım 22 aylık. Sizin çocuklarınızda örneğin kule yaptı diyelim üst üste dizip düştüğünde kıyameti koparır gibi ağlıyor mu yada Bazı şeylere dokunurken çekiniyomu mesela. Bazen kitaptan bişeyi göstericeği zaman benim parmağımı çekiştiriyo. Yeni yapmaya basladı bunu. Sizde de böyle seyler oluyo mu benim önümde hiç bi örnek olmadıgı icin ne video görsem kuruluyorum. Onun dısında kelimeleri var istedigi seyleri kendisi gösteriyo yada oraya beni götürüyo sosyal bi cocuk. Sadece arada böyle seyler oluyo ve ben videolar önüme düsünce evham yapıyorum hemen