Bu vitamin ile ilgili bilgim yok ama prematüre mamayı bizde kullandık ve kilo alımına desteği çok, merak etmeyin. Üzülmeyin. Stres yapmayın. Ayrıca bi yerde okumuştum sağdığımızda az süt gelmesi normalmiş , çünkü sağma makinesinin gücüyle bebeğin emme gücü aynı değilmiş o yüzden bebek emdiğinde daha fazla anne sütü alıyormuş. Bol bol her istediğinde emzirmeye devam edin, 2 saat dolmasını beklemeyin..