aselliyam23 Kızlar her ay altın yapan varmı yani Birikim yapabiliyomsnz arta kalan parayla her ay ne kadar bütçe ayırıyosunuz kira fatura boğaz derken aylık ortalama ne kadar kenarıniza atabiliyorsunuz
Alerjikrinit aselliyam23 ben atıyorum. Ek dersle birlikte 40 bin gelirim var eşimin de aynı şekilde ev kredisi, bakıcı ücreti , kredi kartları, faturalar vs 10 bin kalıyor eşim borsaya yatırıyor ben 2-3 gr atıyorum genelde internet hesabımdan
Asyaveannesi04 aselliyam23 ödemeleri yaptıktan sonra maaştan ne kalırsa ya gram ya döviz alıyorum kızımın kumbarasındakileri bile euro alıyorum asla türk parasında tutmuyorum
BENOYLEUYGUNGORDUMM aselliyam23 her ay 1 bazen 2 bazen 5 gram alırım. Ev hanımıyım evin gelirini giderini de bilmem. Eşimin aylık verdiği bir miktar para birde kredi kartım var. Online alacaksam genelde eşime kitlerim. Şöyle bazen toplu alışveriş yapıyorum arada kaynıyo 1 gram falan😆
BENOYLEUYGUNGORDUMM aselliyam23 yok ne ortak yapıcam haberi bile yok tahmin ediyo ama arada yokluyo beni şey diyo söyle ne kadar altının var yada ne kadar paran. Ne altını verdiğin para bile yetmiyor zam yap diyip sorduğuna pişman ediyorum😆
aselliyam23 BENOYLEUYGUNGORDUMM ya süpersin ama ben eşimi bu konuda kandırmak için sürekli aktiv olup alisveris falan yapmam lazım sanırım sen öylesin bence yoksa asla yemez eşin birikim yapmadığına ikna edemezsin😂😂
BENOYLEUYGUNGORDUMM aselliyam23 evet salgın var bir de hoşlanmıyorum diye evin olsun kendi ihtiyaçlarımız olsun hep online alıyorum. Ben yıllardır yapıyorum birikim yeni başlamadım☺️ biriktire biriktire 14 yaşındaki kızıma bi ev aldım😆şimdi oğlum için yapıyorum birikimleri☺️
aselliyam23 BENOYLEUYGUNGORDUMM ya valla helal olsun sana bundan eşinin haberi vardır herhlde ev sonuçta 🤭🤣🤣
HsnHtcMvnr BENOYLEUYGUNGORDUMM MasaEllah Rabbim bizede nasip etsin tek çalışan ev kira ay sonu gelse şükrediyorum birikim nerdeee ☹️😢
mirayyldrm19 BENOYLEUYGUNGORDUMM kız maşallah valla helal olsun benim kocamdan gizli borcum var birikimi birak 😂