Sevvalerdemm Sizce en iyi yöntem hangisi siz oğlunuzu dikişli mi yaptırdınız yoksa klipsli mi süreçlerinizi paylaşır mısınız henüz oğlum yeni 1 aylık olucak
Hcmy_ Sevvalerdemm tabiki dikişli eski usül her zaman daha iyi çünkü çıkarırken yine canları acıyor biz de 40 ı çıkınca yaptırdık kıyamıyordum ama küçükken çok hazlı iyileşiyorlar
tubasrn Sevvalerdemm bizde 24 günlükken yaptırdık 2. Gün bugün çok şükür ağlama falan yok ağrı kesici bile vermedik sadece rif döküyoruz