Bebeğim 18 günlük Emzırıyorum arada durmadıgında çok nadir Aptamil veriyorum bi kaç gündür gözlemlediğim emerken memeyi bırakıp geri ağzına almak ıstıyo oyun yapıyo gibi sınırlenıyo ucunu alamadığında böyle bişeyi yoktu mamayı bı kaç kez bıberonla verdik diyemi sütüm yetersizdir diye verdim onu da zaten sana böyle yapıyormu bebeklerınız