21 günlük olduk. Sütüm var içinde yutkunamıyor cok olduğundan. Kıyafetlerım de sapsarı lekeler kalıyor yağlı oldugundan dedi doktor. Ama gel gelelim cocuk kılo almıyor. 1 hafta da 70 gram almış salı gunu kontrole cagırdı ve o gune kadar gunde bı kez mama ver bakıcaz kılo almısmı dedı. Kafam karıstı sütüm ols ola mama vermek mantıklı mı bilmiyorum