nurcanyvz
4 aylıkken sünnet oldu oğlum.
Doktorunuza güveniyorsanız korkulacak hiçbir şey yok.
Benimki de kiloluydu sünnet olunca illaki biraz içeri giriyor ama bu sorun olmadı.
Doktor ne yapacağınızı anlatacak zaten ama ben kendi yaptıklarımı anlatayım
Doktorun verdiği kremi düzenli olarak pipiyi geri sıyırarak sürdüm
Her alt değiştirmede zeytinyağı da döktüm pipisine ve üstüne bardak koydum
2-3. Gün ılık su da oturtmaya başladım 10-15 dk
Birkaç gün boyunca oturttum suya
1 hafta sürmedi iyileşmesi
Bebeğim hiç ağlamadı ne sünnet sırasında ne sonrasında
Geri sıyırma işlemini kilolu olduğu için birkaç ay her banyoda yapmaya devam ettim -ki pipi yapışmasın
Şuan 28 aylık hiçbir sıkıntımız olmadı