3 aylık kızım var . Kilo alımı şükür ki gayet normal . Bugün kontrolde seminer tarzı bir şey vardı 3 aylık bebeklerin gece 3 saatte bir uyandırılarak emzirilmesi gerektiğini söylediler. Ben geceleri kızım ne zaman uyanırsa öyle emziriyorum bu sürede en fazla 4 saat arada 5 saate geliyor. Sizlerin bu konudaki tecrübeleriniz nelerdir?