18 aylık bebeğim gerçi 19 una 1 hafta kaldı aşırı sinirli kızınca kendine vuruyor biberonu bitince yere fırlatıyor çok değişik bir hale büründü uyku desen geceleri sürekli destek istiyor ya salla ya pat pat vur git gide zorlamaya daha da başladı bu 2 yaş sendromu mu bakınca hep 2 yaş sendromu diyor