Selam oğlum 5 buçuk aya doğru gidiyor doktorum ek gıdaya başla tadımlara dedi ben de başladım fakat hep bir kaşık ıkı kaşık mı vermemiz gerek? oğlum çok istekli baya yiyor bugün yarım kase verdim daha versem yiyecekti sonra nolur nolmaz deyip korkup bıraktırdım . Kabak ve havucu haşlayıp yoğurtla beraber verdim çok güzel yiyor alerjide çıkmadı üç gündür yediriyorum ama yemek istiyor yani.. ınstagram doktorları en fazla bir yemek kaşığı şöyle böyle diyor bir türlü kafam almadı. Oğlumun da kilo alımı az , yesin istiyorum ben de doğal olarak ? Anne sütü alıyor ama ek gıdaya da çok istekli . Çok vermemeli miyim acaba ? Ben genelde öğlen veriyorum ek gıda, akşam üzeri de versek nolacak ki iki öğün yapsak yani bebek yiyorsa sorun var mıdır ? Bu , bebek büyütme, yetiştirme, prosedürler ne zormuş yahu 🥴