Kizlar bi türlü motivasyon olamıyorum. 2 tane oğlum var küçük oğlum çok zor bi bebek sürekli kucağımda abartmıyorum tuvalete bile zor gidiyorum diyet yapmaya vaktim yok yani diyete özel şeyleri hazırlayıp yemeye vaktim yok. Spor desen o da yok uyuyunca anca ev işlerini yapabiliyorum. Moralim çok bozuk biri beni üzünce hemen diyeti bozuyorum tatlı çikolata abur cubur yiyorum. Güya şimdi dişlerimi yaptırıyorum hem diyet hem tedavi derken zayoflarim demiştim ama yapamıyorum:((