Aozulku Kızlar 3 aylık anneyim ne yaptıysam göğüs uçlarım geçmedi. İnternette reklamını çok gördüm bu kremin. Kullanan var mı? Ya da başka önerisi olan?
Gizemabc Aozulku philips aventin silikon gogus kalkanini kullaniyorum. Cok memnunum. Yaralari hemen iyilestirdi.
Klfteb Aozulku ben doğumdan 2 ay önce kullanmaya basladım emziirken de kullanmaua devam ettm hiç yara olmadı
Deletedmom122 Aozulku harika harika harika bir krem. Emzirmeyi bırakıyordum neredeyse. Ama şimdi mumsy sayesinde tekrar emziriyorum. 1 gecede iyileşti memeuclarım. Şimdi arada biraz tahriş olsa hemen yeniden sürüyorum yine emzirmeye devam.
Melek12 Aozulku ben bu kremi kullandım. Çok fazla yara vs yaşamadım ama acıdığı zaman geçiriyordu. Ve çok araştırmıştım hiç memnun kalmayanı görmedim
Tugce064 Ben kremden herhangi bir fayda görmedim ama gümüş kapak içine sütünüzü sağıp beklediğinizde saatler içinde faydasını görebilirsiniz çok inanmayarak ve son çare olarak aldığım acılarımı kesen müthiş buluş 🙏🏻
dunyam2020 Aozulku benım o sekılde sut cok geldıgınde gıgsumden gumus kapak varken uclarım mantar ve egzama oldu cok ıslak kalması bende ıse yaramadı acıkcası soylemek ıstedım
Tugce064 Göğüs ucunuz temiz olmalı kapağında soda ve sıcak suyla yıkayabilirsiniz içine mutlaka sütünüzü sağın inşallah fayda görürsünüz geçmiş olsun 🙏🏻
uykusuz_anne Aozulku merhaba krem işe yaradı mı acaba çözümü nasıl buldunuz 3aydır bende çözüm arıyorum :(((
Aozulku uykusuz_anne uykusuz_anne bende tam 3 ay çektim o acıyı çok iyi bilirim. Denemediğim şey kalmamıştı sadece mumsy natural iyi geldi kesinlikle tavsiye ederim.
uykusuz_anne Aozulku sipariş veriyorum hemen deneyeceğim inşallah bende de işe yarar ya bıktım artık😔
dunyam2020 Aozulku gumus kapak aldıgınızfan bahsetmıssınız baska bır arkadasta sutun ıcınde kapakta kalırsa ıyı geldıgınfen bahsetmıs.ona ıstınaden dedım ben benım o sekılde öantar ve egzama oldu dıye
mehtap92 Deletedmom122 bende minik bir açıklık var be her emzirmede tekrar tahriş oluyor en son çare mumsy aldım inşallah bende şifa bulurum 😭 dün bugün kullanıyorum şuan henüz bir değişiklik yok gibi
GizemCanB Deletedmom122 ben de kullanıyorum ama benim hala acıyor iyileşmedi bir türlü. Önerin var mı ?
Gizemiray02 dunyam2020 de peki şimdi gümüş kapakları takmıyor musunuz benim de öyle goguslerim ıslak kalmaktan berbat halde ve napcami bilmiyorum. Gümüş kapakları çıkartsam şimdi de çok acıdığı için hiç bisey takmadan duramıyorum
Kerem21 Aozulku gümüş kapağı ilk emzirme sonrası rahatlasiın diye kullan soğuk suyla kapağı yıka öyle köy meme ucuna sonra avent kalkanı krem sürdükten sonra tak