irosiva Kızlar hem korunma olarak hem de polikistikten dolayı drospera doğum kontrol kullanıyorum . Adet oluyorum hafif kanama gelşyo ama asla tam sökülmüyo adetim her gün peçete 2 3 Damla kadar gerisi yok bu durumu yaşayan var mı