yyasolii Kızlar kızıma ek gıdaya başlıycam yavaş yavaş. önerileriniz almam gerekenler hakkında tavsiyeniz var mı bu Philips’in buharlı pişiricisini öneriyorlar alsam ne kadar süre kullanılır o cihaz bide mama sandalyesi öneriniz işte ne var yok dökün
SevimliHayaletCasper yyasolii alsanız bir iki ay anca kullanırsınız belki o kadar bile kullanamazsınız. Sadece tadım için buharda pişiriliyor sonra çorbalara geçiliyor.
BENOYLEUYGUNGORDUMM yyasolii mama sandalyem ikea antilop. Buhar makinam önce buhar sonra blender yapar aşırı memnunum kendimize püre falan bile yapıyorum yani. Markası baby brezza ü
gizemgurenn yyasolii bizde yeni başladık ek gıdaya doktorumuzun tavsiyesi ile çorbayla başladık doktorumuzun verdiği listeye göre çorbayı şuan sadece pirinç patates ve havuç ile yapıyorum iyice haşlandıktan sonra robotdan geçirip zeytinyağı ekliyorum ve bebeğim iştahla yiyor 🙏🏻 mama sandalyesini daha doğmadan kiwi marka koala almıştım çok memnumum tavsiye ederim
BENOYLEUYGUNGORDUMM yyasolii yoğurtla başladım 5 buçuk aylıkken bazen 3 gün kuralına uydum bazen 2 gün sonra sebzeler sonra meyveler. Mesela kendisi 6ay 20 günlük bu akşam somon verdim ilk defa
Papatyaa21 Buhar makinesine gerek uok bnce eşya kalabalığı olur sora o sadece tadımlarda kullanılıyor çnkü süzgeçler var illa buharda pişirecekseniz öneririm mama sandalyem joie sneaker modeli hafif kullanışlı