bendenizb Ben yüzüstü yatıranlara gerçekten çok özeniyorum çünkü benim bebeğim hiç yüzüstü yatmayı sevmedim. Gerçi bu biraz alıştırmakla ilgili, Amerikan pediatri derneği sırtüstü yatmayı önerdiği için ben hiç yüzüstü yatırmadım sadece bazen öğle uykularında denetimimdeyken yatırdım ama çocuğun öyle bir alışkanlığı yok.
Aslında hem kafa şeklini bozmamak için hem de dediğiniz gibi gazdan kurtulması için yüzükoyun yatmak çok iyi ama işte biraz tehlikeli.
Tek kol meselesine gelecek olursak ben de ilk gece tek kolunu çıkardım ama baktım Debeleniyor diğerini de çıkarayım dedim. Ama sonuç hüsran oldu. Bu gece tekrar tek kolla Deneyeceğim. Zor bir süreçmiş çünkü çocuğun gece uykularında hiçbir Sorun yoktu. Belki de Uyanması dördüncü ay uyku gerilemesi ile ilgili bilemiyorum deneyip göreceğiz.