btlbtl ikos58 4. aydan itibaren olanini aldim benim bebegim 5 aylik dogdugundan beri formul sut kullaniyoruz buda suyla hazirlaniyor toz seklinde icinde yine formul mama oldugundan ayni sey gibi... ama anne sutu alabilseydim vermezdim tabi
btlbtl Gzd evet buskivi 12 ay ben sadece icerik olarak temiz olanlari yazdim benim bebegim 5 aylik ben elmali sutlu olanin 4. aydan itibaren olanini aldim. Zaten mamayla beslendiginden arada veriyorum
coksukur Sevgidaghan ilk kayısı püresi verdim canim sonra elma püresi sonrada kaşık maması veriyorum akşamları bir kere gün içinde hep anne sutu aliyor gece de anne sutu benimkide kaşık mamasına başlayınca biberonu bıraktı benimde alıştırmam lazim
coksukur premses_annesi su ile yapıyorum hazır suyu kaynatıp soğutuyorum sonra bir yada bir buçuk yemek kası ile basladim ben mama koyuyorum kaseye soyda 30 35 ml su ekliyorum karıştırıyorum hafif sulu yapıyorum ki yutması kolay olsun die
coksukur ikos58 ben bir tatlı kaşığı ile basladim ertesi gün iki tatlı kaşığına çıkardım günde iki öğün verdim iki günde bitti zaten 😊
coksukur ikos58 normal devam sütü mama vermiyorum sütten kesince vermeyi düşünüyorum şuan sadece kavanoz mamaları ve gece bir kere yatmadan önce birbuçuk yemek kaşığı kaşık maması veriyorum gerisini hep emziriyorum tek göğüs emzirdigim için basladim kaşık mamasına da