Meyra04 gulsun58 Merhaba ben Berrin Balsakta doğum yaptım çok memnunum hiç bir sorun yaşamadım. Siz ne durumdasınız?
Meltem2611 gulsun58 çelebiye gidiyorum nasıl acaba sezeryanda. Daha önce Çelebi hocada sezeryan olan var mı?
Meyra04 gulsun58 Memnunsanız sorun yok 🙂 Buarada biz Diyarbakırdaki bir kaç anne ile instagram grubu açtık isterseniz sizde katılın
Meyra04 Meltem2611 Ben Berrin hanıma gidiyordum ama Çelebi bey içinde hep olumlu şeyler duydum. Bence memnun kalırsınız