Muaziim Evi boyatıcaz biri diyo filli boya al biri diyo polisan al. Silinebilirlik ve gerçekten uzun ömürlülük açısından
Blueberry0 Muaziim jotun bizimki koyu gri renginde duvarımız. doğal olarak herseyi belli ediyor parmak izi vs mutfakta sıçrayan yağı felan. ama silince hemen çıkıyor alttaki boya da kalkmıyor
lceLady Muaziim Bizim evde o renk Kartelada hosuma gitti ama sonrasında beğenmedim Kötü değil ama begenmedim Allah’tan en üsttayiz Alt kattlar olsa karanlık olurmus ev
Aselincimom Muaziim jotun boya mükemmel ben laboratuvarında çalıştım kalite olsun silinebilirlik olsun mükemmel kendi evimizi aile evlerini hep jotunla boyarız
Muaziim lceLady uf eve nasıl yakıştığını nerden öğrenebilirim marshallin evinde gör uygulaması var ama telefon desteklemiyor sanırım androidde çalışmıyor
lceLady Muaziim Kacıncı kat eviniz Günes goruyor mu Bunlarıda baz alarak renk secimi yapın derim Alt katlar ise daha acık tonlara gidin
Muaziim lceLady şöyle. 2.kat ama amerikan mutfak ve dar yani. Odalar geniş değil. Gündüzleri aydınlık ve güneş giriyo. Yatak odamda cam yok karanlık olan bir tek oraaı var