Dış cikariyorlar herhalde benimki de 11 aylık oldu aynısı valla ne temizlik yapıyorum ne yemek uyurken bile hep sallanmak istiyor. Bosverdim açıkçası yapabildiğim kadarını yapıyorum. Yuruteci var tuvalate giderken ona koyuyorum orda bile durmuyoki. ama çevremde arkadaşlarıminda hep bu aylarda annelerine daha çok bağlı oldgunu söylüyor ayrılık kaygısı oluyormuş bebeklerde. Tek yapmak gereken şey sabretmek gibi duruyor 🙂