Bebegimdebebegim Kızlar bebekleriniz için buzluğa neler hazırlayıp koyuyorsunuz? Kaç ay duruyor, Nasıl ısıtıp veriyorsunuz? Detayları tarifler paylasabilir misiniz?
Semaaa39 Bebegimdebebegim ben et,salçası ve bi kaç meyve dışında bişey koymuyorum. Günlük yapmayı tercşh ediyorum
aslaninannesiiii Ilik suyu,tavuk suyu,salcasi,lor peyniri,peyniralti suyu,kiymasi,balkabagi,tatli patates,seftali atmstm yazdan bir de o kadar