Bizim mahallede bakkal var aylık hesap ödüyoruz bu ay 13 bin küsur ödedik bize de çok fazla geldi yani bana eşim iyi iyi diyip duruyor artık markete dönelim istiyorum çeşit çeşit market var daha ucuza kapatırız aylık mutfak masrafını diyorum nasıl ikna edebilirim 😏😏