kkdem Bebeğim öksürüyor,yediklerini kusuyor.Yeşil kakada yaptı bugün.Başına gelen var mı?Öksürük için ilaç başlanıyor mu?
mochi01 Iser3633733 öksürük varsa mutlaka dr gidin hasta olmuştur. Benimde bebeğim ozamanlar öksürük vardı hastalanmıştı çok şükür ciğerlere inmeden atlattık. Bize influenza yada domuz gribi olabilir dedi 2 ayrı dr. Sürekli burnunu açtım ve istemesini beklemeden sık sık emzirdim ve her gün sıcak banyo yaptırıp göğsüne sırtına zeytinyağ sürdüm ve karnına sırtına sıcak havlu koydum