queens Kuaför arkadaş varmı acaba . Ben saçımı açıcı spreyle açtım güzel tatlı bir sarı oldu ama hafif kızıllık var hem bu kızıllığı almak hemde biraz grileştirmwk için nasıl bir cila hazırlamalıyım acaba?
Tosbikkkk queens kızıllık olmaması için kuaföre yaptırmanız lazımdı bende gittim kuaföre hiç kızıllık olmadi
kimbumadam queens Mor şampuan işini görebilir belki sarıyı gri yapıyor ama kızıla etki eder mi bilmem
queens Tosbikkkk hadi ya bilmiyordum kuaföre gitmem gerektiğini o kadar Zengin değilim kusura bakmayın
Tosbikkkk queens zengin ne alaka ya bin lira falan alıyor kuaför bu zamanda özel hastanede çocuk doktoru muayne ücreti 2 bin zaten
Aynenkanka Tosbikkkk bin lira mı😳 sanırım çok uzun zamandır kuaföre gitmiyorsun beybisi bin liraya asla saç boyama yok
queens Tosbikkkk hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama en aZ 2500 istiyorlar. Burda geçici birşey için o kada para veremem çocuklarımıda devlete göturuyorum teşekkürler.