Birbalannesi09 benim arkadaşım tek başına 1 yıl yaş farkı olan iki erkek çocuğuna tek bakıyor ve sürekli yaramaz mızmız çocukları bi kere olsun ya şunu tek baktığım için yapıyorum demedi.
Bilmiyorsunuz bunuda bahane için kullanıyorsunuz inşallah bi sorun olmamıştır.