4 gündür düşmeyen ateş ve biraz enfeksiyonumuz Çar diye doktorumuz agumentin antibiyotik verdi. 2. Günden itibaren vücudu döküntü yaptı. Antibiyotiği bıraktırdı alerji giderici bi ilaç verdi 3 gün oldu hala bu şekilde. Böylebirly yaşayan ve mı varsa kaç günde geçti
