Hanımlar iyi günler,
Kızım 5.5 aylık normalde kızımı hep emzirdim ama çalışmaya başladım 4 ayllıkken işyerindeyken bir öğün burda sağım yapıyorum , öğlenleri de emzirmeye gidiyorum 12:00 -13:30 da çıkışta da 15.30 da çıkıyorum hemen gidip emziriyorum evim yakın işyerine . İşyerinde 11 gibi sağım yapıyorum her gün öğleden sonra verilmesi için normalde 120 ml geldiyordu genel olarak ama 3 gündür 30 ml zorla geliyor iki göğüsten sizce sütüm mü kesildi . Çok moralim bozuk .