Merhaba, bebeğimin yüzünde kızarıklıklar var doktora söyledim atopik cilt dedi nemlendir geçer dedi ama nemelendirmeme bir türlü geçmiyor kuruyor ve kaşınıyor bebeğimin eli sürekli oraya gidiyor ve bazen yırtıyor mustelanın atopik ciltler için kremini kullanıyorum ama fayda etmiyor önerisi olan var mı ?