1Elisaninannesi Sontvbukucu annem konuştu yani fakat istemiyor amcalarımıza soyliyecez konuşsun ikna edip
Liliii 1Elisaninannesi ben bu işle de zamanında uğraşmış birisi olarak söylüyorum ilaçlar sadece baskılıyor. Temeline inerseniz daha iyi sonuçlar alırsınız. Instagramda hastalanmayancocuk hesabını takibe alın ve babanıza bi bebek hassasiyetinde yaklaşın yemesine içmesine bikaç ay sonra farkı görürsünüz. Umarım babanızı ikna edersiniz ben benimkleri edemiyorum🙄 çok geçmiş olsun en kısa zamanda toparlasn inşallah 🙏
1Elisaninannesi Liliii babam zorlu bir iştede "de çalışıyor ayrıca şeker hastası yemesine dikkat eder çerez falan alır kendine yiyeceğine dikkat eder ki sınırlı şeker hastası olduğu için
Liliii 1Elisaninannesi beslenmemizle çok alakalı işte hep bunlar geçen gün bir paylaşımında görmüştüm ms hastası bir doktor aynı babanız durumundan normal yaşantısına dönmüş beslenme şeklni değiştirerek
Peeri 1Elisaninannesi İzmir’de Dr Armağan uysal var bende haberde gördüm. Ms hastası genç bir kadın yatağa bakımlıyken tekrar kalkıp yürüyebilmiş o tedavi etmiş. Yurt dışından bir ilaç getirtmişler. Google bakıp okuyun. O doktora gidin olmazsa da Bu hastalık üzerine çalışan nöroloji doktoru bulmaya çalışın daha faydalı olur. Birde instagramda hastalanmayancocuk isimli sayfa sahibi kadın bahsetti. Ms hastası bir doktor kendisi tekerlekli sandalyeye mahkum kalıyor. Modern tıpta tedavi bulamıyor. Fonksiyonel beslenmeye yöneliyor ve bu beslenme şekliyle tekrar bisiklet sürmeye başlıyor . Tedavinin yanısıra bu beslenme şekliyle ilerleyin. Sayfayı takip ederek almayacaksınız. Çok çok geçmiş olsun inşallah şifa bulursunuz
Liliii Peeri ben de bunu önerdim umarım dikkate alıp uygulamaya başlarlar 🙏 sizin başka önerebileceğiniz bu tarz sayfalar var mı?
Peeri Liliii evet birkaç tane daha var. Fonksiyoneltipplatformu, fonksiyonelbeslenme akademisi, dut.aycademirci,drhalitfurkansarı. Bu sayları takip edebilirsiniz. Hepsi benzer içerikler paylaşıyor.
Liliii 1Elisaninannesi sayfasını girip incelerseniz daha iyi olur burda anlattım oldu bitti denecek kadar kolay değil malesef.