gngrrr Arkadaşlar 2 ay oldu sezaryen ile doğum yaptım çok kilo aldım psikolojik olarak kötü hissediyoru.m kendimi evde eliptik bisikletim var acaba yapsam bir sıkıntı olur mu yapan var mı aranızda