mrymkrm arsentopik ablam yeğenim bebekken vanilya şurubu karistirirdi mamasına biraz onunki de alerji mamasıydı. Doktor tavsiyesiyle tabi
Mervetnl arsentopik 11 şuan ama verdiğimde 2,5 aylıktı 8,5 aya kadar pekmezle içti sonra zaten alerji bitti mama değiştirdik
arsentopik Mervetnl pekmezi doktorunuz onerdımı bana seker oldugu için verme dedi başka şansımda kalmadı gibi arttık
zeynepzezee 3kedili2bebekli evolvia da iğrenç kokuyor kızım asla içmedi onu maalesef tadı da demirsi demirsi🥹
Mervetnl arsentopik bana direk doktor söyledi zaten öyle 2-3 kaşık değil 1-2 çay kaşığı 120 cc ye falan koyuyorsunuz aman aman tatlı yapmıyor birde ben şey yaptım. Vanilini açtım mama kutusunun içine koydum 4-5 saat bekletip çıkardım o zamanda mamanın kokusu değişti. Yine koktuğunda yine koydum. İçine karıştırmadım ama paketi açıp kağıdıyla koydum içine.
Mimarssss 6 ay emzirdim sonra 6.cı ayda vanilya şurubuyla verdim zorlamadım 7 aylıkken felan kendi kendine mecbur kalıp içmeye başladı. 6 saat felan içmediği oluyordu
Mavii90 Merhaba, ben bebeğim 2 aylıkken doktorumuzun önerisiyle içine 3-4 damla pekmez koyuyordum. Öyle alıştı içmeye. Bir ara vanilya şurubu koydum öyle de sevdi. Şuan 6 aylık ve içine birşey katmadan içiyor artık alıştı
3kedili2bebekli zeynepzezee hepsinin öyle de doktorun dediğine göre tadı en güzel olan oymuş yani en azindan bir tık daha iyiymiş hiç mudehalesiz içiyor benim ikizlerim şükür