Mmbd rabish artik buyumus annesi normal yemek yiyebilir oglum biz ne yiyorsak o da ondan yiyor yemekleri zaten tuzsuz yaparim baharat kullanmiyorum (kendime ayrica eklerim)
1mom1baby rabish vermenize gerek yok ben dışarda sıkıştığım zaman yediriyodum ara öğün ya da tatlı niyetine vermeyi düşünüyorsanız onun yerine yaşını biraz geçince minimum şekerle puding sutlac yapabilirsiniz
Baloglusunannesi 1 yaşına gelmiş gerek yok kasik mama ya falan normal.yemeklerden verin, acısız baharatsız olarak .
rabish Mmbd yediriyorum herşeyden ama gece çok uyanıyor kilosu az çevreden ver diyorlar sürekli sormayın çok teşekkürler