KLORAK gokcetgc Fisher-Price ın ortasında kalp olan bebeği sanırım 😍 ben aldım bütün tuşlara basıp dinliyor çok ilgisini çekiyor 8 aylıktı aldığımda
Aslicamm gokcetgc oğlum 22 aylık hala severek kullanırız arabada bıraktım uzun süredir sadece arabaya bindiğinde bakiyo eve goturmuyorum sıkılmıyo tabi daha bebekken daha çok seviyordu
alygkce gokcetgc bebeğim 4.5 aylık şarkıları çok dikkatini çekiyor onunla sakinleşiyor bende alırken acaba gereksiz mi diye çok düşünmüştüm ama iyiki almışım
Beyzaveduru Bize hediye gelmişti güzel. 9 aylık kızım sadece ortadaki kalbe basabiliyor. Büyütdkçe diğer tuşlara da basar herhalde. Komutları falan güzel ben basıyorum biraz zaman geçiriyoruz. İndirime giriyor arada
neanladinyurdagull gokcetgc almadım hiç gerekde duymadım kendi kendine erkenden yürüdü zaten şuan 3 buçuk aylık kızım onada almayı düşünmüyorum.İnsallah sizinki sever hayırlı olsun
Didem0101 Kızım bayılıyor 5 aylıkken ilgisini çekmeye başladı ortasındaki kalbin ışığı yanıyor o ilgisini çekiyor bir de şarkılarını seviyor küçükken daha çok ilgisini çekiyordu şimdi 1 yaşında eskisi kadar oynamıyor
kimbumadam gokcetgc 6.aya kadar dikkatini çekti sonra sıkıldı. Şuan basamıyor ama basmaya başladığında tekrar ilgisini çeker diye düşünüyorum He bide tüyo verim kullananlara kalbe uzun basınca şarkıları sıralı çalıyor☺️