Doktorlar 6.aya kadar mama ile beslenme bile şu vermeyin diyor zaten küçük olan mideleri su ile doldurup kilo alımını engellersin .abartmadan bir iki kaşık veririm içim rahat değil diyorsan verirsin sen bilirsin ama gerekli değil mamadan karşılıyor ek gıdaya geçince vermen gerekir