Merhaba güzel bayanlar şimdi başıma ilk defa bişi geldi size danışmak istiyorum çünkü bn anlamadm gitti şimdi benim adetim duzenliydi takı şu 7 ay oncesine kadar oda geçen sene karaciğer hidatik kist ameliyatı oldum ameliyattan sonra bir sene ilaç ile tedavim devam etti 7 ay önce çok şükür tedavi sonlandı ilaçları bıraktiktan sonra adettim devamlı gecikiyor geçen ay kadın doğuma gidecektim kısmet olmadı şimdi korunmasiz iki ilişki oldu bebek düşünüyoruz dört gün önce. Birliktelik oldu dünde sabah leke oldum ama kan falan bişi yok normalde bugün adet olmam gerekiyor dün sanahtan beri bişi yok bişi anlamadım sizinle fikir alışverişinde bulunmak istiyorum