Kızlar selam.
Bebeğim 5 aylık ve 7buçuk kilo. Hangi bezi takarsam takayım günde 1 kere yaptığı kaka taşıyor, üstü başı batıyor. Prima, goon, molfix, sleepy hepsinde aynı.
Bezi elimde esnetmeden takmıyorum. Yandaki kanatlara dikkat ediyorum, her yerini düzeltiyorum. Arkasını katladım fayda etmedi, katlamadım yine aynı. Ne yapacağımı şaşırdım artık.
Bir büyük bedene geçtik yine aynı. Kaka hafif sıvı. Demir de kullanıyoruz ama kakası katı olmadı.
Taşma için önerisi olan var mı?