mnzsdamhra sutunuzle silmeyin anne sütü bazen şifa olur bazende bakteriler için en sevilen besin kaynağı olur ki bu da enfeksiyonu daha çok besler. Öncelikle bir antibiyotik damla yazdırılabilirsiniz doktora daha sonra kaynamış ilimis içme suyu ve steril bir göz pamuguyla günde 2 3 kez içten dışa doğru gözlerini silin. Her bir göze yeni pamuk olmak şartıyla ve pamuğu göze sürdüğünüz tarafı başka tarafa kullanmadan. Gün içinde en az 10 20 kez yine en az 50 tekrar şekilde gözyaşı kanalı masajı var onu uygulayın her gün bunları rutin yapın bir kaç içinde geçer. Benim kızıma teşhis 1 haftalıkken kondu ve tam 3.5 aylıkken geçti