20 günlük bebeğim var gaz çıkartıyor yani affedersiniz ama osuruyor
Ama çok kasılıyor kakasını yapamıyor
Bacaklarını kendine çekiyor kasıyor kendini kaka yapmak için diye düşünüyorum
Kanı gürül gürül ediyor bağırsaklarından geliyor galiba o ses
Ne yapicam kakasını yapsın diye
Uyuyaniyor bu yüzden