Kızlar bebeğim 8 aylık ek gıda ve anne sütü alıyor. geniz akıntım var öksürük oluyor balgamımın rengi sarı. Öksürmekten uyuyamıyorum bebeğide uyandırıyorum. İlaç kullanmam şart. Doktorun emzirme döneminde size önerdiği ilaçlar nelerdir bi yardımcı olsanız