Kızlar 2 yaşında kızım var 5 ay oldu tuvalet egitimi vereli. Az ve sık şu içer,wc ye sık çıkar az da olsa gideriz . Bazen götürür yapmadan çıkarız vs. Geçen sene ağzı kokuyor diye açlık kan şekerine bakılmisti bisey çıkmadı normaldi . Diş çıkarken de ağız kokusu olurmuş . Şimdi nette bi postla karşılaştım çok sık tuvalet ve şu diye. İçime kurt düştü. Eşim yine başladın gereksiz kuruntulara diyor. Nette ne görsem etkileniyorum .