meyra9 Kızlar selam. Regl oldum ve çok fena kasık ağrım var. 8 aylık bebeğim var hem meme hem mama şeklindeyiz,ağrı kesici içebilir miyim? Ne içebilirim? Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi ? Çok kötüyüm
Barbieee meyra9 kızımın doktoru brufen 400 mg diye bir ilaç önermişti onu kullanmıştım. Allah razı olsun o doktordan yoksa beni parol asla kesmiyor acılar içinde kıvranıyordum o ilaç çok iyi geliyordu