Dün bugün avakado yedirdim. Mercimek çorbası. Bal kabağı çorbası yaptım tavuk suyuyla çorba yaptım. Şeftali yoğurt yedirdim. Bol su. Ispanağın zeytinyağım yok köyde oturuyorm alamadım onları da. Ne geçirir yani evde olan.
İkınıyo yapamıyor. Kendisine bir rahatsızlığı yok keyfi yerinde. 6aylık olana kadar 5 6 günde kaka yapardı kendisine rahatsızlık vermezdi keyfi yerinde olurdu şuanda keyfî yerinde ama zorlanmasın yapsın istiyorum