Bebeginibekkleyenn 3 gündür inanılmaz derecede ağrım var sol bacağıma vuruyor kızımı taşımak uyutmak.. çok zorlanıyorum. Emziriyorum ilaç kullanmamam. Başka çare yok mu
NeslihanBusra Bebeginibekkleyenn merhaba benimde 2 fıtığım var ve başladığı zaman dünyam zehir oluyor, Kara sakız yakısı diye bir şey var internetten bi bakın, ağrıdığı zaman yapıştırıyorum belime 1 gece bekliyor rahatlatıyor
karadenizl Bebeginibekkleyenn Eczaneden yakı alıp yapıştırsanız rahatlatır ama mutlaka sorun emzirdiğiniz için sıkıntı olur mu Bide ağrı bacağınıza vurmaya başlasıysa fizik tedavi görmelisiniz demektir 🥲