rkbr Hanimlar Günaydın 1 buçuk ay önce sezeryan dogum yaptım ve hala lekeler gelmeye devam ediyor normal mi
aslanannessi rkbr bende dün gittim bana hiç bişey demedi kanama var mı hala dedi dedim sarı leke var sadece bişey demedi Bişey sorucam ilişkiye girmek problem mı acaba bu durumda