Bebeğim 47 günlükken sağlıklı beslenmeye başladım günde en az 3 lt su içtim kesinlikle protein aldım karbonhidratı olabildiğince kıstım her yemeğin yanına salata ekledim kalori hesabı yaptım sütüm çok etkilenmesin diye çok fazla kalori açığı bırakmadım tatlı ve dışardan yemek yemeği kestim 61 kiloyla hamile kalmıştım 74 kiloyla doğum yaptım suan 54 kiloyum sezaryan olmama rağmen göbeğim kalmadı bide düzenli spor yapıyorum