Tubacnr0 Gecem ay tsktirdim bu ay ilk spiralle adet gecirmem ama bir kötüyüm kramp ağrı sanci yoğun kanama yaşayan varmi
Pinkgold Tubacnr0 Benim annem taktırdı yoğun kanamasından dolayı doktoru önermişti şuan ilk taktırdığında çok yoğun şekilde olmadı kanaması sonra her ay düzene girdi ilk zamanlar düzensizlikler oluyormuş doktoru öyle demişti
Tubacnr0 Pinkgold kac gündür adet sancısı çekiyorum fena Bi şekilde ilk 3 gün kanamam leke şekilde oldu şuan fena kanamam var
Aslikumsal Benimde bir ay oldu taktıralı bir ayda iki defa regl oldum ilki yoğundu şun anki o kadar yoğun değil normal mi bu