Merhaba hanımlar, dün doktor kontrolümüz vardı, bebeğim 8 aylık kilo alımının yavaş olduğunun farkındaydım bu aralar red ediyor ama boyu doğduğundan beri çok hızlı gidiyordu maşallah ama 6 ay kontrolünde. İtibaren boyu aynı çıktı? Tüm tahliller yapıldı kontrol edildi, şükürler olsun değerleri iyi. Size de oldu mu? Normal mi ?