Babymomyy1 Kızlar 13 aylık bebişim sabaha doğru ağladığında emzik yerine mama verdigim de uykusu açılıyor emzik versem uyur ama açtır diye mama veriyorum uyanıyor sonra hop gün aydinlanana kadar salla anca uyuyor napmam gerek acaba ne istiyor 🙄
livanurvealpinannesi61 Babymomyy1 1 yaştan itibaren gece beslenmesi kesilmeli zaten uzmanlar önermiyor.
Mervetnl Babymomyy1 7. Ayda kestim ben şuan 11,5 aylık mama yapsamda 30-40 içip geri uyuyor artık yapmıyorum bende
Ayferyvz1 Gece beslenmeyi ben 14 aylik kestim çünkü gerek duymuyor kendisi uykusu bolunse bile devam ediyor. Ha bazen aç olduğunu anlıyorum uykuya geçmekte zorlanıyor bazen veriyorum. Bunu senin deneme yanılma ile bulman lazım
edaabeyazel11 Ayferyvz1 benim.bebegimde 14 aylık ve meme desteği ile uyuyor bende gece birakmak istiyorum ama bir türlü biraktiramadkm nasıl biraktirdiniz acaba