Merhabalar hanımlar, 24 günlük bebeğim var. Normalde silikon uç ile emziriyordum ama 2 gündür silikon ucu bırakmıştık. Emzirmeden sonra göğsümde iğne batması gibi acı oluyordu. Bugün tekrardan silikon uç ile verdim mecburen. Yara olmadı göğsüm ama neden ağrı yaptığını anlayamadım. Koltukaltıma doğru ilerliyor ağrı 😟 böyle olan var mı