Kızlar kaç gündür vicdanım hiç rahat değil kızıma karşı. Sabah erken uyanınca oyuncak dökerim TV açarım az da olsa uyuyun diye yanına kanepeye yatarım. Sonra kafama oturur,ilgi bekler falan. Bende sinirleniyorum sonra kalkıyorum yani. Gün içersinde temilzik yemek çamaşır bulaşık derken kızımın uyku saati geliyor ve çocuk peşimde dolanıyor anca. Oyuncak oynamaz,aktivite yapılmaz benim kızımla. Çünkü dikkati hemen dağılıyor. 2 gün önce sallansin diye gittik salincak aldık ondan da çabuk sıkıldı. Ben napıyım yani. Bulamıyorum oynayacak bir şey. Siz neler yapıyorsunuz