KLORAK Kızlar asla desteksiz uyumuyor ve ekran bagımlısı nasıl vazgeçiricem bilmiyorum, mesela sabah 11 de uyanması gerekiyor ama hala televizyon açık karşısında 😔 (burada saat 01:48 - belirtmemin sebebi de daha az linç yemek )
Atssssss000 KLORAK bence ekran bagimlisi kismini sil cunku sabah en gec 12 de 100 yorumluk bir linc yiyceksin super annelerden😂
Balliiii KLORAK 363 ay 4 günlük bebeğiniz 30 yaşında mı 🙄 djdjjdjd 363 gün olarak algılıyorum televizyonun fişini çekin bozuldu diye anlatabilirsiniz mümkünse açmayın
KLORAK Balliiii evet 30 yaşında akzjajx kız millet 4 yaşında ki çocuğunu ay olarak paylaşıyor bende kocamı sordum işte 😅
KLORAK hermionegrangerr_ hee kaynanamın doğurduğu bebeğimden bahsediyorum 🤷🏼♀️ kız millet 40 küsür aylık çocuğundan 40 günlük mü gibi davranıyor ne olmuş yanı 😅
MadamMommy KLORAK Küçükleri bir şekilde uyutuyoruz da büyük bebelerimiz uyumak ve uyanmak bilmiyor.Benim de 413 aylık bebeğim telefonu elinden bırakmıyor sabah da uyanamiyor😊
KLORAK MadamMommy ayy evet hiç sorma benim küçük göç zorluk çıkarmaz ekran ne bilmez bu kimden gördü bilmiyorum 😅😅😅
isimsizanne1 Ama bu senin elinde olan bişey öyle alıştırmışsın ve belli ki devam ettiriyorsun dur diyebilirsin kapat tvyi 2-3 güne unutur rutinler oluştur konuş anlat kitaplar okut vs vs düzelir çocuk bunlar yukardan rastgele karakterle gelmiyor biz ne verirsek öyle devam ediyor
KLORAK kizannesi06 ben burada çocuk bölümüne kocamı kaydettim öyle yazıyor 😅🤷🏼♀️30 yıl 3 ay 4 günlük yazıyor ama 30 yıl da 360 ay yapıyor şimdi herkes ay olarak paylaşıyor ya😶🌫️4 yaşında demek yok 48 ay demek var
KLORAK FirdevsHaniminKiziKonusuyor dün 40 küsür aylık çocuk soruldu bu forumda 😅 1 senedir ilk kez trol açtım yanı napayım 👉🏻🥹👈🏻